Systém DWC
kontrola zatížení či odlehčení točnice.
Předností systému DWC u tahače je dodržení povoleného zatížení na nápravu a snížení opotřebení pneumatik na hnací nápravě.
• Pomoc při rozjezdu – zvýšení trakce
motorového vozidla (v kombinaci
se zvedací nápravou).
• Pomoc při manévrování – zkrácení
účinného rozvoru náprav návěsu.
• Snížení zatížení točnice – podpora,
aby nedocházelo k přetěžování hnací
nápravy tažného vozidla.
Automatická aktivace:
• Snížení zatížení točnice pomocí
regulace tlaku v měchu.
• Pomoc při manévrování pomocí
detekce jízdy v zatáčce.
• Pomoc při rozjezdu (aktivace řidičem)
Na motorovém vozidle:
• Odlehčení hnací nápravy při částečně
naloženém přípojném vozidle
• Snížení opotřebení pneumatik
a hnací nápravy.
Na přípojném vozidle:
• Snížení opotřebení pneumatik
1. a 3. nápravy.
• Optimalizované pojíždění
a průjezd zatáčkami.
• Alternativa k řízené nápravě.
Snížením tlaku měchů pérování na poslední nápravě se zkrátí rozvor náprav. V důsledku toho teoreticky prodloužený zadní převis působí jako
protizávaží vůči nákladu nad deskou točnice. Deska točnice se odlehčí a agregát sedlového návěsu se více zatíží. Dynamické snižování zatížení točnice přitom nejprve reguluje zatížení první a druhé nápravy a potom dynamicky řídí zatížení třetí nápravy. Systém lze vypnout prostřednictvím Wabco-Smartboard.
Snížením tlaku měchů pérování na poslední nápravě návěsu se posune
bod otáčení agregátu směrem k tahači a zmenší se rozvor náprav v parametrizovaném rozsahu rychlosti od 1,8 do 30 km/h. Tím se výrazně zlepší
projíždění návěsu zatáčkou. Automatiku lze vypnout prostřednictvím Wabco-Smartboard.
Největší servisní sít v ČR
11 servisních poboček
Vlastní výroba
Nástavby pro užitková vozidla i návěsy
Certifikovaný prodejce
Prodej nových i ojetých tahačů man
Velký výběr návěsů
Široká nabídka všech značek a druhů